/nginx/o/2014/10/06/3408995t1hcead.jpg)
Mõne päeva jooksul on uus sotsiaalvõrgustik Ello, mida kirjeldatakse ka «anti-Facebookina», internetis tormilise tähelepanu osaliseks saanud.
Mõne päeva jooksul on uus sotsiaalvõrgustik Ello, mida kirjeldatakse ka «anti-Facebookina», internetis tormilise tähelepanu osaliseks saanud.
Ello seisukohad privaatsuse ja reklaami kohapealt on teinud võrgustikust interneti tõusva tähe. «Me ei müü reklaami ega andmeid kolmandatele osapooltele,» kinnitab ettevõte. Väidetavalt soovib praeguseks võrgustikuga liituda 35 000 inimest tunnist, vahendab Yahoo.com
Ello loodi eelmisel aastal privaatse võrgustikuna ning hetkel pääseb selle liikmeks ainult kutsetega. Kuna nõudlus on suur ja pakkumine väike, müüakse Ello kutseid eBays kuni 500 dollari eest.
Ettevõtte asutasid grupp kunstnikke ja programmeerijaid Paul Budnitzi juhtimisel, kes varem on disaininud jalgrattaid ja roboteid. Ettevõte kinnitab, et tasuta teenuse nime all privaatsuse röövimine on ebaeetiline ja õõvastav.