Samas tuleb poodi palju inimesi, kes meil varem käinud ei ole ja kes tahavad näha, mis siis ikkagi toimub. Külastajate arv on ilusasti kasvanud, kuid omanikud hoiavad ikka kahe käega peast kinni.
Kas selline olukord tuleb tuttav ette? Kindlasti on taolist situatsiooni kogenud RIMI turundusjuht, kes avastab, et inimesed pahandavad kodumaise liha müümise lõpetamise peale või mõne siinse tootja esindaja Venemaal, kes on sattunud ootamatult poliitilise boikoti ohvriks. Viimati koges midagi sellist ABC kinga turundusjuht, kelle reklaam on väidetavalt naisi solvanud.
Mis on parimad sammud taoliste kriiside lahendamiseks?
Esimene samm, mis on väga lihtne – vabanda. Ja pole oluline, kas sa tegelikult tunned, et oled süüdi või mitte, alati aitab siiras vabandus. Siiras vabandus aitab kiirelt pinged maha tõmmata ja annab pisut juurde aega mõelda läbi järgnevad sammud.
Kindlasti tuleb näidata seda, et sa mõistad klientide soove ja kommentaare ning selgelt näidata, kuidas sa sellele reageerid.
Olles osaline RIMI lihaskandaalis, tood kiiresti Eesti liha poeletile tagasi, olles Venemaal boikoteeritud poliitilistel põhjustel, eemaldad oma toodetelt kõik seosed Eestiga kuni skandaal vaibub. ABC Kinga turundusjuhina vabandad oma naisklientide ees ning kutsud oma sotsiaalmeedia kriitikud kaasa mõtlema, kuidas minna edasi. Oluline on ju anda selge sõnum, et me tõepoolest teeme kõik selleks, et oma klienti südamest mõista.