Päevatoimetaja:
Sander Silm

Statoil kaotas ära senise kohvisoodustuse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Statoili lojaalsusprogramm muutus.
Statoili lojaalsusprogramm muutus. Foto: Mari Luud / Õhtuleht

Kui varem sai Statoili kliendikaardiga iga kohvi pealt 10-20 protsenti soodustust, siis nüüd peab soodustuse väljateenimiseks ostma viis tavahinnaga kohvi.

«Sisuliselt saab nüüd iga klient esimese viie kohvi hinnast umbes 20 protsenti alla, mis summeeritakse tasuta kuuendaks kohviks,» ütles Statoili kaubandusdirektori kohusetäitja Diana Veigel.

Ostetud kohvide arv kuvatakse kviitungil ning klient saab oma ostudel silma peal hoida ka iseteeninduskeskkonnas või mobiilirakenduse kaudu.

«Kuna meie klientide ootused ja tarbimisharjumused on ajas muutunud, siis kaasajastasime ja värskendasime ka oma lojaalsusprogrammi eesmärgiga pakkuda klientidele mugavat, motiveerivat ja kaasaegset lahendust,» nentis Veigel.

Tema selgitusel kaob uue püsikliendiprogrammi kontseptsiooni järgi varem kehtinud kolme erineva taseme süsteem ning kõik kliendid tuginevad samale, kõrgemale lojaalsustasemele. «See ei tähenda muud kui soodustuste laiendamist nii kütusele, autopesule kui ka kuumadele jookidele,» sõnas Veigel.

Tagasi üles