Prantsuse autotootja Renault’ teatel võib sõidukiirusel 90-kilomeetrise tunnikiirusega lahtiste akendega sõites auto kütusekulu kuni viiendiku võrra kasvada - lahtised aknad tekitavad õhutakistuse ning mida kiiremini sõita, seda suuremaks see muutub.
Maanteel lahtiste akendega sõites kasvab kütusekulu viiendiku võrra
Samas kurdavad mõned autojuhid, et sõiduk tarbib rohkem kütust hoopis konditsioneeri kasutamise tõttu. Kui autoga linnatänavatel liigeldes tihti aeglustada, fooritulede ees peatuda või liiklusummikus oodata, on autofirma teatel säästlikum sõita lahtise aknaga.
Kui kiirus läheb aga üle 70 kilomeetri tunnis, siis on mõistlikum kliimaseade sisse lülitada.
Siiski soovitatakse palava ilma korral ka väiksema kiirusega sõites kliimaseadet kasutada, sest liiga kõrge temperatuur võib juhi enesetunde kehvemaks muuta, samuti suurendab kuumus järsult väsimust, mõjudes omakorda pärssivalt keskendumis- ja reageerimisvõimele.
Keskmine temperatuur autos võiks jääda vahemikku 20-22 kraadi, samas soovitatakse temperatuuri reguleerida nii, et erinevus välistemperatuuriga jääks mõne kraadi piiresse. Suuremad erinevused võivad põhjustada külmetust ja muid tervisehädasid.