2. Selgita kampaania üldine eesmärk
Eduka kampaania jaoks tuleb seada eesmärk. Meie kampaania eesmärk oli aktiveerid Toggl'i kasutajaks registreerunud inimesed ja levitada sõna nende tuttavate hulgas.
Tuttavalt tulevad sõnum on parim reklaam. Nagu jääämbri väljakutse puhul nägime, toimib inimeste nomineerimine või muul moel nimetamine väga hästi laia tähelepanu saavutamiseks.
3. Konkretiseeri eesmärki
Klõpsude, külastuste, fännid, viitamiste saamine on kampaania tehnilised eesmärgid, millele võib seada arvulisi sihte. Kui ehk väärtuslikumgi on koguda uusi teadmisi klientide kohta.
Kliendi tundmine aitab nii müügis kui tootearenduses. Palusime kampaanias osalejatel postitada foto ning selgitada, miks nomineeritu väärib iPadi.
Tahtsime ka teada, kuidas inimesed selgitavad aktiivust ja tulemuslikkust, mis võivad olla vastuolus. Selles mõttes oli kampaania üliedukas – saime pooletuhande praeguse või tulevase kliendi profiilid ning väärtusliku info, milliste tegurite järgi peavad sõbrad ja töökaaslased inimest aktiivseks.
Tasuta lõunaid pole olemas. Ehkki Twitter ei piira orgaaniliste postituste levikut, ei tule sealgi kampaania päris ilma kuludeta välja. Kõige mõistlikum on pakkuda käegakatsutavat üldtuntud auhinda. Kuigi tundub, et vahva oleks pakkuda midagi erilist – disainvaasi, spaapaketti või marmorist malekomplekti, motiveerivad inimesi rahvusvahelised müügihitid. Võrrelge iPadi ja malekomplektide müügitulemusi ning kohe on selge, mida rohkem igatsetakse. Meie pakkusimegi iPadi, sest kõik teavad seda ning isegi kui neil üks juba on, leiavad nad teisele kasutuse. Pealegi on iPad seotud Toggl'i töövaldkonnaga.