Kahe väljaande unikaalsete lugejate arv tõusis juunis märkimisväärselt, selgus ABC Electronicu raportist.
Mirrori ja Telegraphi online-lugejate arv tõusis märgatavalt
Mirror Group Digital teatas, et võrreldes maiga tõusis nende veebilehtede unikaalsete külastajate arv 4,28 protsenti, ulatudes 527 564ni.
Telegraphi lugejate arv tõusis 3,49 protsenti ja nende päevane unikaalsete klikkide arv tõusis 1 775 764ni, kirjutas nma.co.uk.
Mirrori lugejate arvu tõusu taga nähakse jalgpalli MMi tarbeks tehtud MirrorFootball.co.uk'd, mis kogus lehe enda numbrite järgi kogu turnee jooksul kokku ligi kolm miljonit unikaalset külastajat.
Telegraph võib aga ilmselt tänulik olla The Times’ile, mille lugejad kolisid üle tänu lehe online-väljaande tasuliseks muutmisele.
Mail Online, mis teatas sel nädalal, et nende digitaalne tulu kasvas küll 46 protsenti, kuid ei kasvatanud juunis nii palju unikaalsete külastuste arvu. Võrreldes maiga kasvas külastajate arv juunis 1,77 protsenti.
Lehekülge, mis on enamasti suunatud USAs toimuva info edastamiseks, vaadati UKst 2 485 431 korda ja teistest riikidest 1 412 006 korda.
The Guardian oli ainus ajaleht, mille unikaalsete külastuste arv juunis langes. 1,21- protsendiline langus viis lugejanumbri 2 036 449ni.
Möödunud kuul läbis tõusu siiski enamiku online-väljaannete külastatavus.