Päevatoimetaja:
Sander Silm

Ettekandja sai kohutava teeninduse eest kolmekohalise tipi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Rivo Veski
Copy
Teenindaja.
Teenindaja. Foto: SCANPIX

Paar, kes käis kohalikus restoranis einetamas, ootas oma toitu kokku rohkem kui kaks tundi, kuid selle asemel, et välja vihastuda, maksid nad teenindajale 100 dollarit tippi.

Makenzie ja Steven Schultz külastasid Kazoku Sushi restorani, kus nad said «halva teeninduse osaliseks», vahendab news.com.au.

Einetajad ootasid vett 20 minutit, 40 minutit eelrooga ning rohkem kui tunni pearooga. Kogu väljas söömine läinuks arve kohaselt maksma 66 dollarit ja 65 senti.

Kuid selle asemel, et vihastuda ettekandja peale, kel oli teenindada päris mitu lauda, otsustas paar teha väga lahke liigutuse ja jätta tavatult suur jootraha.

Oma Facebooki seinal avalikustas Makenzie ka selle, et üliaeglases teeninduses polnud süüdi ettekandja vaid töötajate puudus, mille tõttu lasus ühe teenindaja õlule liialt palju ülesandeid.

«Ta jooksis ringi nagu segane, kuid ei suhelnud ühegi laudkonnaga tüdinenult,» kirjutas naine postituses.

«Ühel hetkel lugesime kokku, et poisi teenindada oli 12 lauda pluss baar. Seda oli rohkem, millega üks inimene peaks hakkama saama! Samal ajal, kui ta seal ringi jooksis edasi-tagasi ning muudkui vabandas ooteaja pikkuse pärast, ütlesin ma Stevenile... Wow, need olime ju meie kunagi, laudu teenindamas.»

Ei toidukohta külastanud paar ega neid teenindanud ettekandja osanud arvata, et postitus meeletu kiirusega üle terve maailma levima hakkab

Facebooki sissekandel on tänaseks juba 1,5 miljonit laiki ning pea 180 000 jagamist, mille all tohutus koguses positiivseid kommentaare.

Proua Schultz ütles Buzzfeedile, et tal polnud õrna aimugi, et postitus võiks sellist tagasisidet saada ning et nende eesmärk oli tubli töö eest vääriline tunnustus anda, kuna mõlemad toidukoha külalised olid oma tööd alustanud just ettekandja kohalt.

Toidukoha manager kinnitas, et tema töötaja Kyle on helde jootraha kätte saanud ning mõlemad on liigutusest väga üllatunud.

Tagasi üles