Telekanalite valiku tegemisel eurokampaanias mängis rolli kanalite vaadatavus ja vajadus vaid ühe suure kanali järgi.
Trendmark: TV3 eurokampaania tulemust ei tõstaks
«Telekanalite valiku tegemisel kaalusime mitmeid erinevaid kombinatsioone, kasutades TNS Emori telekanalite vaadatavuse uuringuid,» ütles euro teavituskampaaniat vedava Trendmark OÜ poolne projektijuht Olga Peresild.
Lähtudes riigihanke ülesande püstitusest viia teavituskampaania võimalikult laia avalikkuseni etteantud eelarve piires, saavutatigi Peresildi sõnul praegune lahendus kõige eesmärgipärasema tulemuse optimaalse kontaktimaksumuse juures.
Rainer Laurits rahandusministeeriumi avalike suhete osakonnast ütles siiski, et teavituskampaania ettevalmistustöö käigus võib meediaplaan veel vähemal määral täpsustuda.
Lauritsa sõnul annab aga täpsemat tehnilist teavet valikute kohta vajadusel Trendmark OÜ.
Kuna eestlane vaatab nii TV3 kui Kanal2, siis piisab ühe suure kanali kasutamisest, et informeerida teda euro tulekuga seonduvast, lausus Peresild.
Tema sõnul tulevad kanalid Fox Life, Fox Crime ja National Geographic ühes paketis ning on selleks, et jõuda spetsiifiliste huvidega televaatajani, kes suurema tõenäosusega suuri kanaleid vaatab harva. Seetõttu sai ka taoline valik tehtud.
«Antud telekanalite kombinatsiooniga saavutame umbes 94-protsendilise katvuse, mis on tele mõistes väga kõrge tulemus ja TV3 lisamine seda ei tõstaks,» lisas Peresild.