Päevatoimetaja:
Romet Kreek
Saada vihje

Lugeja küsib: miks ei saa SEBs koodikaarti sulgeda?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Rivo Veski
SEB internetipank.
SEB internetipank. Foto: Laura Oks

«Miks pole SEB pangas võimalik koodikaarti internetikontolt eemaldada? Koodikaardid nimelt ei paista aeguvat ning on paljude jaoks ammu kasutusest väljas. Kasutatakse ID-kaarti ja mobiil-IDd näiteks. SEB klienditeenindaja Tartus Ülikooli tänava kontoris ütles, et saavad ainult uue koodikaardi väljastada, aga mitte olemasolevat koodikaarti internetikontolt eemaldada,» kirjutas lugeja.

Vastab SEB panga kommunikatsioonijuht Evelin Allas.

Internetipanga lepingu sõlmides väljastame kliendile ühe kahest autentimisvahendist, kas koodikaardi või PIN-kalkulaatori. Muidugi on kliendil alati võimalus minna oma internetipanka ka ID-kaardi või Mobiil-IDga. Kahjuks puudub meil võimalus lepingust autentimisvahendi eemaldamine.

Juhul, kui kliendil puudub ID-kaardi või Mobiil-ID kasutamine kolmandate osapoolte tõttu (nt mobiilside-operaatori poolt nt mobiil-ID ei tööta), siis internetipanga kasutajal on alternatiiv, mille abi ta saab soovitud toimingu tehtud (tal on olemas koodikaart/PIN kalkulaator).

Kui klient ei soovi koodikaarti kasutada, siis soovitame tal internetipanka sisenemiseks kasutada ID-kaarti või Mobiil-IDd. Antud võimalusi kasutades peab klient teadma internetipanga kasutajatunnust ja ID-kaardi või Mobiil-ID PIN1-koodi, maksekorraldusi on võimalik allkirjastada PIN2-koodiga.

Kommentaarid

Märksõnad

Tagasi üles