Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Prantsuse investorid ostavad 20 miljoniga veerandi Eesti reklaamifirmast

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Aivar Õepa
Copy
Thomas Padovani, Adcashi asutaja, sai mulle ka aasta ettevõtja tiitli.
Thomas Padovani, Adcashi asutaja, sai mulle ka aasta ettevõtja tiitli. Foto: Teet Malsroos / Õhtuleht

Prantsusmaa üks suuremaid investeerimisettevõtteid Naxicap Partners investeerib rahvusvahelisse Eesti ettevõttesse Adcash OÜ 20 miljonit eurot, omandades ettevőttest 25 protsenti, teatas Adcash.

Adcash pakub oma reklaamiplatvormi kaudu veebi- ja mobiilireklaami teenuseid.

«Otsustasime Adcashi investeerida, sest ettevõtte loodud reklaamiplatvorm pakub kõrgetasemelist teenust ning näeme suurt potentsiaali mobiilsel reklaamiturul, kuhu Adcash äsja siirdus. Naxicap Partners tahab aidata Adcashil olemasolevaid arenguvõimalusi efektiivsemalt realiseerida. Meid võlus Adcashi rahvusvaheline profiil, nende dünaamilisus ja võimekas juhtkond, kes on taganud kvaliteetse teenuse ka ettevõtte kiire kasvu ajal,» ütles Naxicap Partnersi juhatuse liige Axel Bernia.

Prantsusmaa investeerimisettevõte Naxicap Partners investeerib kiiresti kasvavatesse ettevõtetesse, kellel on tugev ja pühendunud juhtkond.

«Viimaste aastatega on Adcash ülikiirelt kasvanud, kahekordistades ettevõtte käibe 2013. aastal 2012. aastaga võrreldes. Partnerlus Naxicap Partnersiga võimaldab meil kiirelt kasvava ettevõttena tõhusamalt meie arengut kujundada ning paremini vastata üleilmselt ja kiirelt kasvava ettevõtte vajadustele,» ütles Adcashi tegevjuht Thomas Padovani.

Online reklaamivõrgustiku teenust pakkuv Adcash võimaldab klientidel viia läbi reklaamikampaaniad veebis ja ka mobiilirakenduste vahendusel, võimaldades klientidel reklaamiplatvormi kaudu sihtrühmani jõuda sobivamaid kanaleid pidi. Adcashi reklaamiplatvormi algoritmid teevad igapäevaselt sadu miljoneid otsuseid, et tagada oma klientidele maksimaalne reklaamitulu. Kogu arendustegevuse uuringud ja arendustöö viivad läbi Adcashi eksperdid.

Adcashi kliendid on ettevõtted, kes soovivad leida sihtrühmani jõudmiseks sobivaimad reklaamikeskkonnad, kuid aitab leida uusi reklaamikliente ka veebilehtedele ja mobiilirakendustele.

Adcash vahendab klientide reklaame ligi 200 riiki. Adcashi vahendusel jõuab klientide reklaam enam kui 100 000 veebilehele ja iga päev enam kui sadade miljonite kasutajateni. 2013. aastal vahendas Adcash üle 50 miljardi reklaami.

Adcashi reklaamikliendid on ettevõtted Prantsusmaal, Suurbritannias, Hispaanias, Itaalias, Bulgaarias, Türgis, Venemaal, Mehhikos, Hiinas, Indias ja Eestis. Adcashi klientideks on teiste seas näiteks Alibaba, Easyvoyage, Electronic Arts, Ubisoft, Spotify, King jpt.

Eesti juurtega ettevõtte asutas tegevjuht Thomas Padovani 2008. aastal Tallinnas. Ettevõtte peakontor asub Tallinnas, harukontorid on Bulgaarias Sofias, Mehhikos Queretaros ja Prantsusmaal Pariisis.

Adcash annab Eestis tööd 56 inimesele, kokku töötab Adcashis 80 inimest. Ettevõtte käive oli eelmisel aastal 25 miljonit eurot.

Tagasi üles