Päevatoimetaja:
Sander Silm

Praegu tuleks rehvimustri sügavust kontrollida

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
On oluline, et juhid kontrolliksid aeg-ajalt oma sõiduki rehvimustri jääksügavust.
On oluline, et juhid kontrolliksid aeg-ajalt oma sõiduki rehvimustri jääksügavust. Foto: Henn Soodla

Sügisvihmad ning teedele langenud puulehed muudavad teeolud suvistega võrreldes märksa ohtlikumaks ning praegu on paras aeg kontrollida oma sõiduauto rehvide vastavust liikluseeskirjale.

Uue suverehvi mustri sügavus on kaheksa millimeetrit, lubatud minimaalne kulumispiir aga 1,6 millimeetrit, kirjutab Lääne Elu. Ent juba kolme millimeetri kohale jõudes võiks hakata mõtlema uue rattajooksu muretsemise peale.

Rehvimustri sügavus tuleks üle mõõta kõigil neljal rehvil ja mustri kõige madalamast kohast, mõõtmiseks saab kasutada näiteks kaheeurost münti.

Kui mündi hõbedane äär on näha või tasa, tuleks rehvid välja vahetada, sest mündi hõbedase ääre laius on umbes 3,5 millimeetrit ja Eestis lubatud talverehvi minimaalne jääksügavus on kolm millimeetrit.

Tagasi üles