Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Ostja avastas juustuvorstil üllatava lisandi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Hallitanud vorst Säästumarketis.
Hallitanud vorst Säästumarketis. Foto: Lugeja foto

Pakendatuna Säästumarketis müügil olnud juustuvorstil võis näha lisandit, mis sobiks vaid hallitusjuustu juurde.

Ostja märkas hallitanud Juusturõngast ühes Säästumarketis müügil 20. septembril, vorsti kõlblik kuni tähtajaks oli märgitud 22. september, kirjutab venekeelne Postimees.

«Säästumarket on madalate hindade liider, kuid ei mingit kvaliteeti. Hallitusega vorst on tavaline asi. Pikad järjekorrad ja mädanenud kaup. Kaua peab seda kannatama? Kas kaupluse töötajad üldse kontrollivad, mida nad saali välja panevad?» kurjustas ta.

Rimi pressiesindaja Katrin Batsi sõnul on täpsemalt juhtunut raske kommenteerida, kuna pole teada, millises kaupluses foto tehti. «Loodetavasti andis klient, kes sellist kaupa poes pildistas, sellest teada ka teenindajale,» lisas Bats.

Ta kinnitas, et poe töötajad kontrollivad kaupa iga päev mitmeid kordi ning puhul, kui midagi sellist märgatakse, see ka letilt kindlasti eemaldatakse. «Ilmselt on see konkreetne kaup jäänud kahe silma vahele. Vabandame kliendi ees! » sõnas Bats. Ta lisas, et kui klient on sellise toote ostnud, palutakse tal pöörduda kauplusesse ja talle makstakse raha tagasi.

Tagasi üles