Lugeja pöördus Tarbija24 toimetuse poole küsimusega, miks on infotelefonil 626 1111 vestluse aeg piiratud ühele minutile?
Lugeja küsib: miks võib infoliini kõne kesta vaid minuti?
«Helistasin täna sellele numbrile ja soovisin teada dokumendifoto tegemise kohta Tallinna kesklinnas. Neiu luges mulle ette kohad, kus fotot teha saab, kuid siis teatas, et «minut sai täis, helistage uuesti». Ma ei saanud kohe arugi, et mis minut, aga neiu teatas, et sellelt numbrilt toimib infoliin tasuta, seetõttu on teenus vaid üheminutline. Mis selle piirangu mõte on ja kus loogika on? Ja mis kilplase soovitus see on, et helistage uuesti? Et siis hakkame uuesti neid samu asju jälle ette lugema?» küsib lugeja.
Vastab AS FCR Media kommunikatsioonijuht Kaarel Tigas.
Infotelefon 626 1111 on meiepoolse täiendava teenustasuta infotelefon (klient maksab paketipõhist minutihinda) ja ühe minutiline ajapiirang on kõnele pandud selleks, et suudaksime teenindada võimalikult palju kliente. Meie kogemus tasuliste infotelefonidega näitab, et ühe kõne keskmine kestus jääb minuti piiresse. See tähendab, et tegelikult inimene saab oma küsimuse minutiga küsitud ja selle ajaga meilt ka vastuse.
Tasuta asja tarbimisse suhtutakse aga ikka teist moodi ja nii unustatakse end ka tasuta telefoni operaatoriga lobisema. Kuna infotelefonile vastavate operaatorite arv on piiratud, anname ajapiiranguga võimaluse ka teistele helistajatele mõistliku aja jooksul liinile saada.
Võimalikuks lahenduseks ongi mitu telefonikõnet tasuta numbrile või konkreetne ja kiire küsimine, nagu seda tavaliselt tasulisele telefonile helistades tehakse. Infotelefon 626 1111-le on meil olemas ka tasuline alternatiiv, infotelefon 1181, mille kõne hind on Tele2 klientidele 0,97 eurot ja teiste mobiilioperaatorite klientidele 1,05 eurot, summale lisandub helistaja enda mobiilipaketi põhine minutihind. Infotelefonide 1181 ja 626 1111 andmebaasid kattuvad täielikult.