Koos sõjajärgsete beebibuumerite jõudmisega 65. eluaastasse, on vanemale põlvkonnale turundamine muutunud üha aktuaalsemaks valdkonnaks kogu maailmas. Marketingi Instituudi veetavas Turundusraadios kõnelenud Suurbritannia organisatsiooni Mature Marketing Association juhi Mark Beasley arvates sobib vanuritele enim nn «arvestav turundus», mille parimaks näiteks võiks pidada 2001. aastast alates Ford Focuse valmistamist ja tutvustamist.
Turundusraadio külalise Mark Beasley sõnul tuleb igal turundajal hakata üha enam silmas pidama, et 65+ on ühiskonnas kiiresti teiste arvelt kasvav tarbijagrupp. Sellesse vanusesse on Ameerikas jõudnud ka nn beebibuumerid, kes on juba teinud revolutsiooni toidu-, muusika- ja moetööstuses ning olnud oluliseks kaalukeeleks poliitikas.
Beasley sõnul on nn tänapäeva vanurid sageli hoopis aktiivsemad kui nende esivanemad samas eas ning nende nõudmised kaupadele ja teenustele on endiselt väga kõrged. «50-60-aastast inimest ei saa enam rabada vinge reklaamiga, nad on pika elu jooksul näinud kogu reklaamivaldkonna arengut, oskavad reklaame lahti kodeerida,» rääkis Beasley. «Nende jaoks on brändi tilulilust palju olulisemad info ja faktid.»
Vanurite aktiivse eluhoiaku näidetena nimetas Beasley Paul McCartneyd(72), Mick Jaggerit (71) ja David Bowiet (67), kes on paljudele eeskujudeks ja kelle puhul ei saa kuidagi öelda, et nad oleks muutunud aeglasemaks või igavamaks. «Nende puhul ei saa aru, et vananemine oleks oluliselt muutnud nende mõtlemist või käitumist.»
Šampoon või palsam – ilma prillita enam ei näe