Postimehe tarbijatoimetuse poole pöördus lugeja, kes ostis poest riivjuustu «Vene juust», mille pakendi avamisel vaatas naisele vastu hallitama läinud toode.
Fotod: lugejat nörritas juustupakist koitnud üllatus
«Ostsin eile (23. septembril – toim) poest riivjuustu «Vene juust», paki peal oli kuupäev 02.10.2014. Koju jõudes avanes mulle rõve vaatepilt – paki sees oli hallitanud juust,» kirjeldas toimetusele pakendist ka fotod saatnud naine.
«Üllatus oli suur ning see põhjustas mulle palju ebamugavust, sest pidin uuesti sammud poe poole seadma, et uus juust osta. Poes pakki uurides ei märganud ma küll, et juustul midagi viga oleks olnud. Alles koju jõudes, pakki avades sai mulle selgeks, et olen ostnud halvaks läinud juustu. Enam seda juustu ei osta. Loodan, et ka teised vaatavad poes tähelepanelikumalt, enne kui riivjuustu ostavad,» märkis ta.
OÜ Estoveri juunior-tootejuht Gerli Toomla tänab klienti tagasiside eest ja vabandab pakist avanenud vaatepildi pärast.
«Kõnealusele Vene riivjuustule on antud pretensioon 2014. aastal esimene ja hetkel ainuke, mis annab alust arvata, et tegemist on juhusliku pakendi mikropraoga ja tootele on hapnik ligi pääsenud,» kahtlustab Toomla.
«Seega suure tõenäosusega on tegemist pakendi praagiga (keevituse ringi peal ava, mõnikord silmaga raskesti märgatav). Ka vähesel määral õhu juurdepääsul juustule põhjustab see toote hallitamise (ka realiseerimisaja sees) ja ka pealtnäha n-ö kinnises pakendis,» selgitas Toomla.
Toomla lisas, et Estover ei saa garanteerida, et ühegi toote pakendisse mikropragusid edaspidi ei tekiks, kuna toode läbib eri etappe (pakendamine, transport - sealhulgas kauplusekettide vahelaod, kauba väljapanek, klientide poolt toodete tõstmine/vaatamine). «Anname endast parima, et toomises ja toodete pakendamises oleks kõik laitmatu,» kinnitas ta.