Alates 2007. aastast on tarbijakaitseametile laekunud 40 kiirlaenufirmadega seotud kaebust.
Kiirlaenufirmade peale on kaevatud 40 korral
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Kõik taandub ikkagi sellele, et inimesed pole suutelised laenu tagasi maksma,» selgitas tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski-Toomik kaebuste sisu.
«Väidetavalt on selliseid juhtumeid, kus inimesed ei ole saanud algselt piisavalt informatsiooni intresside kohta,» ütles Turetski-Toomik. Samuti on ameti poole pöördutud SMS-laenude reklaamide osas, kus on puudunud kohustuslik hoiatustekst, mis peaks teatama, et tegemist on finantsteenusega.
«Litsentsi olemasolu ei muudaks praegust olukorda väga palju,» prognoosis Turetski. Tema hinnangul võiks sektorit tarbijasõbralikumaks muuta hoopis kiirlaenufirmade liidu loomine, mille kvaliteedimärgiks oleks kohalik hea tava koodeks.