Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kampaaniate asemel tuleks klientidele lugusid jutustada

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: juhtimine.ee
Copy
Lood paeluvad inimesi rohkem kui kampaaniad
Lood paeluvad inimesi rohkem kui kampaaniad Foto: SCANPIX

«Lõpetage kampaaniate tootmine ja hakake selle asemel jutustama oma lugu kaasahaaravalt, selliselt, et see oleks teist suurem,» ütleb Andrew Davis, bestselleri «Brandscaping: Unleasing the Power of Partnerships» autor

Loo jutustamine ei ole lihtne, kuid kui see õnnestub, pole olemas paremat, mõjusamat ja haaravamat sõnumi edastamise viisi. Loo jutustamise viis on olulisem kui meeldimised, järgijad ning soovitused, mida jahitakse. Seetõttu tuleks kanalite loomiselt keskenduda oma loo sisule ja sellele, kuidas seda edasi anname, vahendab Pärnu Konverentside ajaveeb. 

Andrew Davis toob välja inspireeriva loo jutustamise 4 saladust:

1. Tekita ootusärevust: Loo ärev meeleolu, selline tunne, et kohe hakkab midagi juhtuma. See tõmbab kuulajate tähelepanu sinule. Lugu ettevalmistades küsi endalt, kas selles on piisavalt pinget.

2. Edenda püüdlusi: Kas sa tead, mida sinu kuulajad ootavad või soovivad olla? Lugu haarab kuulajaid, kui see läheb neile korda, aitab neid oma püüdlustes edasi.

3. Soodusta empaatiat: Inimesed soovivad oma kangelasele kaasa elada. Nad on valmis nende ebaõnnestumise puhul isegi pisara poetama aga ka õnnestumise puhul rõõmsalt naeru lagistama.

4. Rakenda emotsioone: Emotsioone kasutades inspireerid sa inimesi tegutsema. Mõtle, milline emotsioon kutsuks sinu pakutavat toodet või teenust ostma või selle vastu huvi tundma.

Tagasi üles