«Helistasin 4. septembril 2014 kell 15.45 Eesti LG klienditoe telefonile. Mulle vastanud klienditeenindaja ei suutnud minuga rääkida eesti keeles. Ta soovis, et suhtleksin temaga vene või inglise keeles. See pole normaalne. Tänast olukorda arvestades on see räme provokatsioon, mida ükski head mainet taotlev ettevõte ei tohiks endale lubada,» kirjutas Tarbija24 lugeja Tanel.
Lugeja küsib: miks tehnoloogiafirma infoliinil eesti keeles rääkida ei saa?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab LG klienditoe operaator Gints Rutenberg:
Meie klienditugi asub Riias ja teenindab kõiki Balti riike. Mina olen ise lätlane, aga räägin eesti keelt. Olen kolmest teenindavast operaatorist ainuke, kes eesti keelt räägib, ja kui mina juba parasjagu vestlen kliendiga, siis kui kõnele vastab teine operaator, kes teenindab Leedu kliente, siis ta ei saa talle vastata eesti keeles ning pakub vastamist vene või inglise keeles. Mina ei saa aga kahte klienti korraga teenindada.
Asi polnud mitte selles, et me ei tahtnud rääkida, vaid mina olin tol hetkel kinni, kui klient helistas. Kui ta oleks 10 minuti pärast tagasi helistanud, oleksin saanud temaga ka ise rääkida. Kirjutame ja vastame kliendile ning selgitame olukorda.