«Sel aastal on kuidagi väga usinalt hakatud elektriarvestit kontrollima. Kui varem käidi korra aastas kui sedagi, siis tänavu on käidud juba kolm korda, kusjuures arved on mul alati õigeaegselt makstud. Millest selline suur huvi elektrinäitude vastu?» küsib majaomanik.
Lugeja küsib: miks elektriarvestit nii tihti kontrollitakse?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Elektrilevi mõõteosakonna juhataja Viktor Afanasjev.
Tarbijate elektriarvestite kontrollimine kindlasti sagenenud ei ole. Kahjuks ei ole võimalik anonüümse kliendipäringu korras küsimusele täpsemat vastust anda. Antud juhtumi puhul võib tegemist olla mitmete erinevate tööde ning asjaolude kokkulangemisega. Küll aga on tarbijal võimalik isiklikult pöörduda Elektrilevi klienditeenindusse, kus kindlasti antud küsimusele ka vastus leitakse. Sellistel puhkudel on abiks klienditelefoni number 777 1545 või e-posti aadress info@elektrilevi.ee
Oluline on märkida, et arvesteid ei kontrollita ainult seoses arvete tasumise ning elektrinäitude teatamisega.