/nginx/o/2009/12/17/283963t1h4346.jpg)
Täna avalikustas rahandusministeerium euro teavituskampaania esimese hanke võitja. Hanke võitis Trendmark OÜ.
«Euro teavitustegevuseks vajalike meediapindade broneerimise hankel osales neli pakkujat,» ütles Rainer Laurits rahandusministeeriumi avalike suhete osakonnast.
Esitatud tööde üldine tase oli tugev, mõningaid erinevusi esines hinnapakkumistes ja meediakanalite valikus.
Hanke võitjaks valiti Lauritsa sõnul Trendmark OÜ, kes esitas väga argumenteeritud ja põhjaliku meediaplaani, mis vastas igakülgselt ministeeriumi ootustele.
Euro teavitustegevuseks vajalike meediapindade broneerimise hange hõlmab meediapindade vahendamist kogu eurole ülemineku kommunikatsiooniprojekti jooksul kuni järgmise aasta alguseni.
«Lähipäevil oleme käivitamas hanke eurole ülemineku praktilisi aspekte tutvustava teavitustegevuse loovlahenduste leidmiseks.»