Täna avalikustas rahandusministeerium euro teavituskampaania esimese hanke võitja. Hanke võitis Trendmark OÜ.
Ministeerium: teavituskampaania hankes osales neli pakkujat
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Euro teavitustegevuseks vajalike meediapindade broneerimise hankel osales neli pakkujat,» ütles Rainer Laurits rahandusministeeriumi avalike suhete osakonnast.
Esitatud tööde üldine tase oli tugev, mõningaid erinevusi esines hinnapakkumistes ja meediakanalite valikus.
Hanke võitjaks valiti Lauritsa sõnul Trendmark OÜ, kes esitas väga argumenteeritud ja põhjaliku meediaplaani, mis vastas igakülgselt ministeeriumi ootustele.
Euro teavitustegevuseks vajalike meediapindade broneerimise hange hõlmab meediapindade vahendamist kogu eurole ülemineku kommunikatsiooniprojekti jooksul kuni järgmise aasta alguseni.
«Lähipäevil oleme käivitamas hanke eurole ülemineku praktilisi aspekte tutvustava teavitustegevuse loovlahenduste leidmiseks.»