Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Esimese euro teavituskampaania hanke võitis Trendmark

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Eesti euromündid.
Eesti euromündid. Foto: Andrus Karnau

Rahandusministeerium sõlmis hankelepingud meediapindade broneerimiseks.

Euro teavitustegevuseks vajalike meediapindade vahendamiseks sõlmiti hankeleping meediaagentuuriga Trendmark OÜ, teatas ministeerium.

Leping hõlmab pindade broneerimist internetis, televisioonis, raadios ja mujal. Hankelepingu maksumus on ligi 33 000 krooni. Summa ei sisalda meediapindade ostmise, teadete kujundamise ning tootmise kulusid.

«Tänu eurokalkulaatorite tootja ja meediapartneriga lepingu sõlmimisele sai rahandusministeerium kindluse, et euro teavitamiseks vajalikud meediapinnad on ettenähtud ajaks tagatud ja uute hindadega harjumist abistavad kalkulaatorid jõuavad sügisel kõikide Eesti leibkondadeni,» sõnas rahandusministeeriumi asekantsler Tanel Ross.

Rahandusministeerium on käivitanud ja tulevikus käivitamas hanked euro teavitustegevuse loovlahenduste leidmiseks ning erinevate infomaterjalide tootmiseks.

Kuna edasist euroteavitust juhitakse rahandusministeeriumist, siis ostab ministeerium vajalikud teenused vastavate tegevuste kaupa ise sisse.

Tagasi üles