/nginx/o/2011/04/06/552441t1ha5ad.jpg)
«Umbes kuu aega tagasi juhtus sõidukiga avarii, mille järel toimetasin sõiduki kindlustusandja koostööpartneri juurde. Viie päeva jooksul saadeti koostööpartneri poolt kindlustusandjale pakkumine. Peale seda kui esimene kord kindlustusfirmasse helistasin (kahe nädala möödumisel), siis väideti, et selliste suurte kahjudega lähebki vähemalt kaks nädalat aega ning minuga võetakse ise ühendust. Nädal aega hiljem helistasin uuesti ning väga ülbe suhtumisega klienditeenindaja vastas mulle, et mul ei ole mõtet helistada, nad annavad ise teada. Küsimuse peale, et kas sellega võib minna ka mitu aastat, vastati mulle lühidalt: «Just.» Kas seadusega ei olegi sätestatud mingit kindlat menetlemisaega ja kas on normaalne, et kindlustusfirmal puuduvad ka kõige elementaarsemad eetikanormid?» küsib Tarbija24 lugeja.