/nginx/o/2010/07/27/409078t1ha0f5.jpg)
Tarbija24.ee kutsub üles jagama kogemusi rikkis, haisvate, valel ajal suletud või muul moel probleemsete taara-automaatidega. Samuti taaraga, mida automaadid ei taha vastu võtta.
Tarbija24.ee kutsub üles jagama kogemusi rikkis, haisvate, valel ajal suletud või muul moel probleemsete taara-automaatidega. Samuti taaraga, mida automaadid ei taha vastu võtta.
Mis teid taara-automaatide juures enim häirib? Kuidas saaks seda probleemi lahendada? Millise taaraga on rohkem probleeme olnud? Kuidas taara tagastamist tarbijale lihtsamaks muuta?
Hea oleks, kui saaksite kirjeldada võimalikult detailselt konkreetseid juhtumeid ning saata need aadressile kaire.kenk@postimees.ee. Kuid kui soovite anonüümseks jääda, siis olete oodatud arvamust avaldama ka selle loo kommentaariumisse.
Oodatud on ka info katkiste taara-automaatide asukohtade kohta. Samuti soovime teada, milliste jookide pakendite tagastamisega on enim probleeme. Edastame vajadusel teie tähelepanekud ka jaemüüjatele ja Eesti Pandipakendile.