Tänavu toimub erinevaid muusikafestivale pea igal nädalavahetusel, mistõttu tuleb inimeste kohalemeelitamiseks reklaamile varasemast rohkem rõhku panna.
Festivaliuputuses aitab reklaam silma paista
Äsja lõppes Viljandis üks igasuviseid tippsündmusi Viljandi Pärimusmuusika festival, kuid juba tuleb ruumi teha järgmisele, augusti alguses toimuvale Rock Rambile.
Rock Rambi korraldaja Juhan Nöpsi sõnul peavad ka nemad tänavu reklaamikanaleid võrreldes mullusega avaramalt vaatama.
«Kui eelmisel aastal keskendusime telereklaamile, siis sellel aastal on lisaks netireklaamile väga tähtis roll raadioreklaamil, kaasates kohalikke kui ka üle-eestilisi raadiojaamu.»
Festivali reklaamieelarve on Nöpsi sõnul veidi vähem kui kümme protsenti kulutustest ja jääb suurusjärku kuni 60 000 krooni.
Kuivõrd festival toimub taaselustatuna juba neljandat aastat ja sellele on tekkinud väga hea maine nii bändide kui külastajate jaoks, on loomulikult publiku kohalemeelitamise suhtes neil olukord kergem kui näiteks mõnel esimest aastat toimuval festivalil.
Siiski pole piletimüügiga jõutud veel möödunud aasta tasemele. Kui möödunud aastal ulatus publikus inimeste arv 2500ni ja festivali külaliste arv 200ni, siis tänase päeva seisuga on augustis toimuvale festivalile müüdud tuhatkond piletit. «Aga festivalini on peaaegu et kaks nädalat aega,» mõtiskles Nöps.
Seega tõstab viimase kahe nädala piletimüük kindlasti ka külastajate arvu.
Rock Rambi tänavused kulutused on Nöpsi sõnul sama suured kui eelmisel aastal ja tulude kohta ütles ta, et loodetavasti on need suuremad kui eelmise aasta omad, kui jäädi miinusesse.
Muutuste kohta, mis tänavu tehtud, rääkis Nöps, et nüüd on festivalialale lisandunud live-bändidega kaks ööklubi, muutunud on telklaagri asukoht ning senine pileti hind on tõusnud ja piletite koguarv on piiratud.
Rock Ramp leiab tänavu aset koostöös motoüritusega Motoramm.