Prisma Peremarketi personalidirektori Reet Ratase sõnul on kaubanduses eesti ja vene keele oskus võrdselt vajalikud.
Prisma: nii eesti kui vene keele oskus on vajalik
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Valime oma töötajaid sobivuse ja oskuste põhjal. Kõige olulisem on soov ja tahe kliente hästi teenindada ning soov oma töös ja meeskonnas areneda. Üks võimalus seda saavutada on osata mitmeid keeli,» rääkis Ratas.
Eelkõige pöörab Prisma tähelepanu sellele, et klienditeenindajatel oleks nõuetele vastav riigikeele oskus. Erinevate võõrkeelte oskus on aga tööle kandideerides ja ametiredelil liikudes kindlasti plussiks.
«Seega eeldame, et eesti keelt kõnelevad töötajad õpiksid end teeninduses vajalikul tasemel väljendama vene keeles ning vene keelt emakeelena kasutavad töötajad arendaksid oma eesti keele oskust,» selgitas personalijuht.