Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Autotootja selgitab sugudevahelises võistluses parimad juhid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Seat Ibiza Cupra.
Seat Ibiza Cupra. Foto: Reuters / Scanpix

Volkswagenile kuuluv Seat käivitab uue reality-show, millega üritatakse selgeks teha, kas paremad autojuhid on mehed või naised.

Online-saate «Seat Sex Drive» eesmärgiks on eelkõige tugevdada brändi teadlikkust ja lojaalsust 18-44-aastaste inimeste hulgas, kes valivad endale uut sõidukit, kirjutas Marketing Magazine.

Seatil on kavas palgata 300 autojuhti, kes hakkavad osalema sarjas, mida saab jälgida autotootja Facebooki lehelt ja Club seat veebilehelt.

Pärast prooviesinemisi valitakse välja neli nais- ja neli meesjuhti, kes osalevad seitsmeosalise suure finaali filmimisel.

Meeste võistkonda asub juhtima reality-staar Jack Osborne ja õrnema soo esindajate võistkonna liidriks hakkab telesarja «Big Brother» juht Emma Willis.

Seat UK turundusjuht Steve Robertsoni sõnul pakub kogu sari lisaks sellele, et selgitab välja parimad autojuhid ka pinget ja põnevust.

Saate töötas välja agentuur AnalogFolk ja meediaplaneerimisega tegeles MediaCom.

Märksõnad

Tagasi üles