Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kolm sammu, et firmajuht sinu e-kirjale vastaks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: juhtimine.ee
Copy
Teinekord ei ole lihtne saada suure ettevõtte juhti oma kirjadele vastama
Teinekord ei ole lihtne saada suure ettevõtte juhti oma kirjadele vastama Foto: SCANPIX

Mitte keegi ei ole liiga tähtis, et sinu e-kirjale vastata. Väga tegusate inimeste pugul on aga hea üht-teist silmas pidada. 

Kõik ettevõtete juhid tahavad saada informatsiooni eesliinilt. Nii töötajad kui kliendid aga pelgavad nendega ühendust võtta, kuigi selleks piisaks ainult ühest e-kirjast. Paraku on enamik inimesi harjunud mõttega, et see, mis neil öelda on, ei ole piisavalt oluline, vahendab Business Insider.

Samas kurdavad paljude ettevõtete juhid, et ametiposti tõttu jääb neil saamata just see tähtis informatsioon, mida nad töö tegemiseks vajavad.

Loomulikult on aga enne omaenda või mõne teise ettevõtte juhile kirjutama asumist hea mõned tarkuseterad üle korrata.

1. Ära ole tüütu

Kui sa oled paari päeva jooksul saatnud kolm-neli kirja ning neile pole vastust tulnud, on parem selleks korraks alla anda. Kuni 90 protsendil kordadest ei pruugi sa vastust saada, aga see ei tähenda, et midagi oleks väga valesti. Sa üritad suhelda väga hõivatud inimesega ja kui ka vastust ei tule, ei tähenda see veel äraütlemist.

2. Ära karda, et keegi on liiga tähtis sinuga rääkimiseks

Näiteks Amazoni juht Jeff Bezos vastab aega-ajalt kliendikaebustele, sama on teinud ka Starbucksi juht Howard Schultz. Seega, iial ei või teada ja kui ei proovi, siis ei õnnestu miski.

3. Ole viisakas

Püüa oma e-kirjad hoida lühikeste ja meeldivatena ning püüa näidata olukorda selle nurga alt, et sul on midagi põnevat pakkuda. Alati on lihtsam inimestega ühendust saada, kui sa ei raiska nende aega ega küsi teeneid. 

Tagasi üles