Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Esimene jõulukampaania sai hoo sisse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Sears Holdings tuli välja esimese jõulukampaaniaga juba enne augusti algust.
Sears Holdings tuli välja esimese jõulukampaaniaga juba enne augusti algust. Foto: Sears Holdings

Jaekaubandusketid Sears ja Kmart tegid algust tänavuse esimese jõulukampaaniaga.

Esimeses jõulukampaanias tulid Sears Holdings’ile kuuluvad kaubandusketid välja spetsiaalsete Christmas Club kliendikaartidega, kuhu inimesed saavad ise raha peale panna ja  boonust teenida, kirjutas adweek.

Korraga saab kaardile laadida viis, kümme või 20 dollarit ja teenida sellele lisaks veel kolmeprotsendilist intressi.

Kaardi avamine on kõigile jõuluhullusest lummatud inimestele eriti lihtne, seda saab teha nii internetis kui ka kauplustes.

Ettevõte paiskas klientide meelitamiseks suured reklaamikampaaniad nii sotsiaalmeediasse, kauplustesse kui ka online-keskkondadesse.

Searsi ja Kmarti  tellitud uuringust selgus, et 60 protsenti ameeriklastest hoiavad osa raha just taoliste sündmuste ja olukordade jaoks, kus tuleb teha suuri väljaminekuid. 42 protsenti küsitletutest lisas veel, et igasugu sooduskupongid ja –pakkumised mõjutavad tihti nende ostuotsuseid.

Kuna jõulud on püha, kus väljaminekud on tavaliselt väga suured, siis üritabki Sears Holding uue kliendikaardiga raha inimestelt kätte saada.

Möödunud aastal alustasid Sears ja Kmart Christmas Club kampaaniaga augusti keskel, kuid tänavu otsustati just tänu uuringu tulemustele sellega veelgi varem pihta hakata.

Sears Holdings’i finantsosakonna president Susan Ehrlichi sõnul tahetakse inimestele klubikaardi programmiga näidata, et kogu jõulukinkidele ja teiste pühadega seotud kulutuste tarbeks ei pea korraga panema suurt summat. «Igal nädalal võib panna meie kaardile väikese summa ja lõpuks ongi koos suur summa,» lisas Ehrlich.

Möödunud aastal liitusid sama kliendiprogrammiga «miljonid ostlejad», kes tõid ettevõttele sisse kümneid miljoneid dollareid ning toona osteti enim kodutehnikat, mänguasju ja lasterõivaid.

Sama tulemust oodatakse ka tänavuselt kampaanialt.

Märksõnad

Tagasi üles