Hiljuti avaldatud uuringust selgus, et ligi pool ajakirjanikest usub osa lehtede trükiversioonide kadumisse.
Ajakirjanikud usuvad trükiväljaannete kadumisse
Oriella PR Nerworki korraldatud küsitlusest selgus, et ligi pool vastanud ajakirjanikest usub printväljaannete (või TV/raadiokanalite) senise arvu vähenemisse, kirjutas Business Insider.
Küsitluses osales kokku rohkem kui 770 ajakirjanikku Euroopast, USAst ja Ladina-Ameerikast.
Üle poole vastanutest oli samas arvamusel, et online-meedia ei ole kasumlik ärimudel.
44 protsenti ajakirjanikest nõustus, et printmeedia väljaannete arv kahaneb drastiliselt, samas 2009. aastal ulatus see 60 protsendini.
39 protsenti vastanutest arvas ka, et sel aastal kaotavad nende väljaanded rohkem kui kümme protsenti seni sisse tulnud reklaamirahadest.
Järeldus, milleni aga lõpuks jõuti, oli see, et ajakirjanikud harjuvad tasapisi survega, mis kaasneb veebi- ja trükimeedia erinevate nõudmistega ning vaatavad esimest korda uut meediat väärtuslikuna, mitte uudiste otsimist ja esitamist takistava asjaoluna.