Majapidamis- ja sisustuskaupade müügiga tegelev ettevõte JYSK investeeris tänavu oma online-kaupluste arendamisse kõigis kolmes Balti riigis kokku 50 000 eurot.
Jysk keskendub veebimüügile
«Käesoleval aastal on kasv võrreldes eelmise aastaga olnud enam kui 80 protsenti,» rääkis Baltimaade JYSKI juht Dace Zundure. Arvestades seda trendi, otsustas ettevõte uuendada oma veebipoode.
«Võtsime oma online-poodides kasutusele täiesti uue ja tänapäevase kauplemisplatvormi, mis on sarnane näiteks Amazon.com poolt kasutatava müügiplatvormiga,» selgitas Zundure.
Tänu online-kaupluste arendustele on kaupade otsing, ülevaatus ja ostmine oluliselt mugavam. «Muuhulgas võimaldab uus platvorm vastavalt klientide soovidele ja hooajalisele eripärale palju kiiremini erinevaid parandusi ja muudatusi rakendada,» selgitas Zundure.
JYSKI online-poed hakkasid esimest korda Eestis, Lätis, Leedus tegutsema 2010. aastal ning nende populaarsus kasvab iga aastaga. Seni on kolmest Balti riigist kõige aktiivsemad olnud Eesti tarbijad ja täna moodustab Eesti online-poodide ostude käive 50 protsenti Balti riikide veebipoodide kogukäibest, järgnevad Läti ja Leedu. Populaarseimad kaubad Baltikumi online-poodides on riiete ja esemete hoidmiseks mõeldud tooted.
Rahvusvaheline kodu- ja sisustuskaupade kaupluste kett JYSK tegutseb 34s riigis üle maailma. JYSKi rajaja on Taani ettevõtja Lars Larsen, kes avas oma esimese poe Taanis 1979. aastal. Balti riikides tegutseb JYSK frantsiisilepingu alusel alates 2001. aastast.