Tele2 reklaamiseriaali konkurss meelitas osalema ligi poolsada huvilist

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Esimene Tele2 seriaali episood läks eetrisse aastal 2007. Sellel suvel jõuab teleekraanidele 100. episood.
Esimene Tele2 seriaali episood läks eetrisse aastal 2007. Sellel suvel jõuab teleekraanidele 100. episood. Foto: Tele2

Mais korraldas Tele2 Facebookis oma reklaamiseriaali episoodide kirjutamise konkursi. Võistlusel osales poolsada inimest.

«4. maist kuni 30. maini korraldasime Facebooki fännilehel Tele2 reklaamiseriaali episoodide kirjutamise konkursi «Tele2 stoorivõistlus», mille eesmärgiks oli anda Tele2 fännidele võimalus pakkuda välja ise huvitav stsenaarium, mille järgi teeb Tele2 ühe oma järgmistest mobiilse interneti reklaaamiklippidest,» kirjeldas firma turundusjuht Kristjan Seema ettevõtmist.

Konkursile pakuti välja ligi 50 erinevat stoorit ning parimaks tunnistati Marelle Vaino kirjutatud lugu, kus mobiilse interneti abil metsas loengut peeti.

Seema sõnul tuleb tunnistada, et kõik fännide poolt väljapakutud stoorid olid väga andekad, humoorikad ning suurepäraselt oli tabatud Tele2 seniste seriaaliepisoodide stiili.

«See näitab ühtlasi, et Tele2 reklaamid jäävad silma ning neid jälgitakse väga tähelepanelikult.»

Seema sõnul kinnitavad ka uuringud, et Tele2 seriaali märgatavus ning meeldivus on oluliselt kõrgemad kui konkurentide reklaamidel, isegi Tele2 madalamate meediainvesteeringute juures märgatakse Tele2 reklaame 20-30 protsenti enam.

«Meie jaoks on väga oluline nii olemasolevate kui ka potentsiaalsete klientide kaasamine Tele2 tegemistesse ning reklaamiseriaal annab selleks väga hea võimaluse. Kindlasti plaanime seda teha ka tulevikus.»

Tagasi üles