AME plaanib lisada veel teenuseid nagu lennuki värvimine, mootori haldusteenus, inseneriteenused, koolitamine, varuosade müük ja vahendus.
«Mootor on üks kõige kallimaid lennuki komponente. Varuosade ja remondi hinnad varieeruvad suurtes piirides. Tihti on hooldushind soodne, aga varuosade eest tuleb maksta kallist hinda,» rääkis Mäeots. «Meie üks teenus saab olema hooldusvisiitide mikromajandus, misläbi saab hoida kliendi kulutused eelarve piirides.»
Mootorite üksust hakkab juhtima suurte kogemustega Serbiast pärit spetsialist. «Ta on hinnatud spetsialist mootorite alal, tema abil lisandub meile palju oskusteavet,» sõnas Mäeots.
Lisaks on AME-l plaanis laiendada hooldatavate lennukitüüpide hulka.
Kokku on AME palgal ligi 230 inimest, seega on ettevõte Eesti mõistes arvestatava suurusega tööandja. Mäeotsa sõnul koolitab AME enamiku vajaminevaid spetsialiste ise.
AME kuulub investeerimisettevõttele BaltCap, mis ostis selle 2010 aastal SASilt. 2013. aastal kasvas ettevõtte käive aastases võrdluses 64 protsenti 19,4 miljoni euroni. Majandusaasta aruande kohaselt teenis AME mullu 0,3 miljonit eurot kahjumit, 38 protsenti vähem kui tunamullu.
AME kliendid on Air Baltic, Primera, JetTime, Austrian, UTair, Estonian Air, SmartLynx jt.