Swedbank: me ei suhtu klienti kampaaniapõhiselt

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbanki logo.
Swedbanki logo. Foto: Scanpix Sweden

Üle pika aja kasumisse jõudnud Swedbanki Eesti kommunikatsioonijuht Kristiina Tambergi sõnul tegutsevad nad selle nimel, et pakkuda kliendile just neid teenuseid, mida viimane vajab.

«Pank on teenindusettevõte ning kliendisuhted on meie jaoks esmatähtsad,» lausus Tamberg. Küll aga vaadatakse tema sõnul kliendisuhteid kui pikaajalist sidet panga ja kliendi vahel ega suhtuta neisse kampaaniapõhiselt.

«Tegutseme selle nimel, et pakkuda kliendile just neid teenuseid, mida ta vajab, ja sel ajal, kui  ta neid vajab. Usume, et selline teenindusmudel on edukas, kavatseme selles suunas veel oluliselt edasi areneda ning mõistagi peegeldavad mudeli edukust ka majandustulemused.»

Maine ja selle hoidmine on suurfirmale väga oluline ja seetõttu ollaksegi Tambergi sõnul eriti õnnelikud tunnustuse üle, mille kliendid ja avalikkus Swedbankile kolmandat aastat järjest andsid - kõige mainekama ettevõtte tiitel Emori poolt läbi viidud suurettevõtete tuntuse ja maine uuringus. Uuringu tulemused avaldati teises kvartalis.

Teises kvartalis pööras pank Tambergi sõnul palju tähelepanu klientide informeerimisele sellest, milliseid teenuseid ja toiminguid saaksid nad mugavalt ära teha panga internetikeskkonnas. «Sellele oli toetus ka kampaania näol. Samuti on fookuses olnud informatsiooni jagamine, mida on oluline teada seoses eurole üleminekuga.»

Kuna kampaaniatesse on tavaliselt põimitud üllatusmoment, siis ei saa Tambergi kinnitusel tulevasi kampaaniaid ette ära rääkida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles