/nginx/o/2014/09/03/3318931t1h6def.jpg)
Selveri Facebooki lehel pahandas nädalavahetusel klient, kes mahlapakkidelt loodetud 2+1 soodustust ei saanud. Jaekett vabandab klientide ees.
Selveri Facebooki lehel pahandas nädalavahetusel klient, kes mahlapakkidelt loodetud 2+1 soodustust ei saanud. Jaekett vabandab klientide ees.
Klient kirjutab Selveri lehel, et ostis päev varem poest õuna- ja pirnimaitselist mahlajooki Fresh. Pakil oli kirjas, et ostes kolm jooki, saab need kahe hinnaga. Üksikuna ostes maksab toode 1,60 eurot. «Ostsin kolm pakki, mis olid nn soodustusega, aga kassast lahkudes hakkasin tšekil hinda uurima ja avastasin, et see kolmene pakk maksis 4,80. Kust see soodustus siis tuleb?» pahandas tarbija.
«Lõppenud kampaania tooted tuleb hankijale tagastada. Paraku oli see töö jäänud õigeaegselt tegemata,» selgitas Selveri avalike suhete juht Annika Vilu ning palus klientide käest vabandust.