Päevatoimetaja:
Sander Silm

Miks ei saanud Selverist kolme mahlapakki kahe hinnaga?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Selveri sooduspakkumine tegelikult enam ei kehtinud.
Selveri sooduspakkumine tegelikult enam ei kehtinud. Foto: Erakogu

Selveri Facebooki lehel pahandas nädalavahetusel klient, kes mahlapakkidelt loodetud 2+1 soodustust ei saanud. Jaekett vabandab klientide ees.

Klient kirjutab Selveri lehel, et ostis päev varem poest õuna- ja pirnimaitselist mahlajooki Fresh. Pakil oli kirjas, et ostes kolm jooki, saab need kahe hinnaga. Üksikuna ostes maksab toode 1,60 eurot. «Ostsin kolm pakki, mis olid nn soodustusega, aga kassast lahkudes hakkasin tšekil hinda uurima ja avastasin, et see kolmene pakk maksis 4,80. Kust see soodustus siis tuleb?» pahandas tarbija.

«Lõppenud kampaania tooted tuleb hankijale tagastada. Paraku oli see töö jäänud õigeaegselt tegemata,» selgitas Selveri avalike suhete juht Annika Vilu ning palus klientide käest vabandust.

Tagasi üles