Eesti, Läti ja Leedu meediaäris tegutseva Eesti Meedia hinnangul kujuneks maksupoliitika muutmine odava tööjõu firmade kinni hoidmise nimel ebatõhusaks.
Eesti kaotab odava tööjõuga riigi maine
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Meelis Luht,
Eesti Meedia juhatuse liige:
Fazeri lahkumist mõjutasid ilmselt kõige rohkem tooraine ja tööjõu hind, sest kõik teised sisendid on Eestis samasugused nagu Skandinaavias või teistes Balti riikides. Lisaks aitas kaasa asjaolu, et leivatööstusi on Eestis praegu ilmselt liiga palju.
Põhjamaade tunnustatud toidutootja lahkumine Eesti tööstusettevõtete seast märgib seda, et Eesti hakkab kaotama mainet kui odava tööjõuga maa. Neid ettevõtteid, kes panustavad ennekõike odavasse tööjõudu, pole võimalik Eestis mitte kuidagi kinni hoida ja isegi maksusüsteemi muutmine ei anna loodetavat tulemust.