Online reklaamidele tehtavate kulutuste kasv jätkus ka 2010. aasta esimeses pooles. Aasta lõpuks on ettevõtted netireklaamidele kulutanud 61,8 miljardit dollarit.
Ettevõtted kulutavad järjest rohkem netireklaamidele
Erinevalt muust meediast kasvasid internetireklaamile tehtavad kulutused 2009. aastal kaks protsenti, ulatudes 55,2 miljardi dollari, vahendas adweek.com.
EMarketeri arvutuste kohaselt kulutatakse 2014. aastal online-reklaamidele üle maailma kokku 96,8 miljardit dollarit. Seeläbi kasvaks internetireklaamidele kuluv summa aastas 11,9 protsenti ja seda olenemata ebastabiilsest majanduskeskkonnast.
Kogu meedia reklaamikulutustest moodustas internetireklaam 2009. aastal veidi alla 12 protsendi, kuid 2014. aastaks arvatakse, et see protsent on tõusnud 17,2ni.
EMarketeri analüütik Jared Jenksi sõnul on majanduslangus tegelikult olnud internetireklaamile soodsaks kasvupinnaks, sest turundajad on pidanud oma piiratud eelarvete juures väga täpselt mõtlema, kuhu raha paigutada.
Tema hinnangul peetakse nüüd internetti üha soodsamaks reklaamikeskkonnaks, kuna inimesed veedavad seal järjest rohkem aega.