Laevandusfirma DFDS sulges EL-Venemaa kaubandusvaidluste tõttu vaid paar kuud käigus olnud parvlaevaliini Klaipeda-Travemünde.
Vene sanktsioonid sundisid Leedu-Saksa laevaliini sulgema
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
DFDS avas juuni alguses uue ro-ro parvlaevaühenduse Leedu sadama Klaipeda ja Saksa sadama Travemünde vahel, tuues sinna Vene-Saksa liinilt laeva Botnia Seaways. Liin oli mõeldud peamiselt konteinertreilerite veoks ning täienduseks ettevõtte peamisele kaubaveomarsruudile Klaipeda-Kiel.
Augusti lõpus teatas DFDS ent börsile, et käimasolev kaubanduskonflikt ELi ja Venemaa vahel mõjutab märkimisväärselt veomahtu Klaipeda-Travemünde liinil, ning seetõttu lõpetatakse sel liinil opereerimine. Klientidele pakutakse asenduseks Klaipeda-Kieli liini. Botnia Seaways suunatakse teisi liine teenindama.
Baltimaades sõidavad DFDSi parvlaevad veel Klaipeda ja Rootsi sadama Karlshamni vahel ning ka Paldiski-Kapellskäri liinil.