Karastusjookide tootja tunnistas, et ei pööranud Dr Pepperi Facebooki kampaania sisule tähelepanu, ega teadnud, et kampaania üks osa oli piinlike postituste saatmine grupiga liitunud inimeste seintele.
Coca Cola Dr Pepperi kampaania saatis inimestele pornot
Ettevõte sattus kriitikatule alla selle nädala alguses, kui 14-aastane sotsiaalvõrgustiku kasutaja, kes oli kampaaniaga liitunud, avastas oma seinalt viite kurikuulsale hardcore pornofilmile, kirjutas Warc.
Pärast juhtumit vabandas ettevõte kõigi osaliste ees ja teatas, et vaatab üle koostöö kampaania koostanud agentuuriga Lean Mean Fighting Machine. Kuid samas tunnistas Coca Cola, et neil polnud viimase kampaania kohta erilisi teadmisi.
Coca Cola pressiesindaja sõnul võtavad nad täie vastutuse toimunus, kuid samas lisas ta, et nad ei olnud süüvinud kampaania sisusse.
Nimelt meelitas kampaania inimesi liituma Dr Pepperi lehega, kus oli võimalik võita 1000 naela. Selleks, et võita, pidid osalejad rakendusel lubama oma seinale postitada piinliku sisuga sõnumeid.