Kui algselt tuli Selveri esimeses kodulähedase poe kontseptsiooniga kaupluses kaubad maksmiseks letile panna, siis nüüd on pood otsustanud sellest lahendusest loobuda.
Selver loobus letisüsteemist
«Meil on rõhk kiire teeninduse peale, neljast kassast üks on tavaline ja kolm kassat on letitagused,» tutvustas 2012 aasta lõpus uut poodi Selveri arendusjuht Agi Metsandi. Ta kinnitas, et tegu on täiesti uue lahendusega. Leti taga oli esimeses koduselveris ka kange alkohol ja tubakas. Lahjemat alkoholi nagu õlut ja veini said ostjad ise valida.
Nüüdseks on esimeses koduselveris lettide asemel kassad, nagu teisteski sama keti poodides. Ka on kadunud alkoholilett.
«Pääsküla Selver on väike, aga meie püsiklient ootab laia kaubavalikut,» põhjendas muudatusi Selveri pressiesindaja Annika Vilu. Kuna kauplus sai kohalike elanike seas populaarseks ja suurte ostukorvide osakaal on suur, siis otsustas pood lindikassade kasuks.
Ka võimaldasid ümberkorraldused sortimenti laiendada ja ostlemist mugavamaks muuta.