Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Generatsioon Y ähvardab juba ka McDonald´sit

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Noored Hong Kongi elanikud sealses McDonald´sis.
Noored Hong Kongi elanikud sealses McDonald´sis. Foto: SCANPIX

Kui varasemalt on välismeedia kirjutanud, et generatsioon Y, teisisõnu milleeniumilapsed muudavad nii autotööstust kui ka jaekaubandust, siis nüüd ähvardavad nad viia kriisi ka kiirtoidukoha McDonald´s.

Julie Jargon kirjutab The Wall Street Journalis, et 20ndates ja 30ndates inimesed eelistavad teisi kiirtoidukette nagu Chipotle, Fice Guys ja Panera Bread, vahendab Business Insider.

«Noored einestajad otsivad üha rohkem värskemat, tervislikumat toitu ning kette, mis pakuvad mitmekesist menüüd pisut enama hinna eest kui McDonaldsi eine,» teatab Jargon.

See heidab aga varju McDonald´si ärile tulevikus, mis on juba sel aastal pidanud kulusid koomale tõmbama. Ettevõte teatas hiljuti, et asendab oma Ameerika tegevjuhi juba teist korda kahe aasta jooksul.

19–21aastaste osakaal, kes McDonaldsit külastab, on alates 2011. aastast langenud USAs 13 protsenti. Samas 22–37 aastaste hulk, kes söögikohas käib, on püsinud stabiilsena. McDonald´si püüdlused jõuda noorema rühmani on seni lörri läinud.

Kiirtoidukett kulutas kaks aastat, et teha justkui innovaatilise toote McWrapi, kanaga ning köögiviljadega wrapi, mis pidi väljakutse olema Subwayle. Mis aga paraku juhtus, oli see, et McWrapi müüginumbrid osutusid pettumuseks.

Tegelikult puutuvad sarnase tendentsiga kokku ka teised ikooniks olevad firmad nagu Coca-Cola ja Levi´s, kelle müük selles vanusegrupis üha väheneb.

Tagasi üles