Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tallink pani veokijuhtide kannatuse proovile

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Tallinki alustel peavad ära mahtuma nii lõbutsejad kui ka tööreisile minejad.
Tallinki alustel peavad ära mahtuma nii lõbutsejad kui ka tööreisile minejad. Foto: Tairo Lutter / SL Õhtuleht

Hädasti öist puhkust vajavatel pikamaa autojuhtidel tuli Tallinki laevas ööbida kõrvuti pidutsevate turistidega. Tallink soovitab lärmimure korral pöörduda infoletti.

Sotsiaalvõrgustikus kurdab üks Eesti veokijuht, kuidas pidi Stockholmi ja Turu vahel sõitvalt laevalt lahkuma magamata, kuna tema kõrval kajutis ööbinud turistid lärmasid öö läbi. Mehe sõnul oli varem samal liinil autojuhtidele eraldi tekk, kus töötegijaid said rahus puhata, kuid nüüd sellel liinil sõitval laeval see puudub.

«Te paluge igal hommikul jumalat, et need 60-tonnised rekkad teie tuttavaid, sugulasi, pereliikmeid surnuks ei sõida väsimuse tagajärjel. Te olete vastutustundetud surmasaadikud seda otseses tähenduses,» kirjutab mees oma emotsionaalses pöördumises. Mehe sõnul ei täida veokijuhid laevabaari kassat, kuid just nemad reisivad sel liinil talvel, kui puhkajaid pole.

«Tallinki jaoks on tööreisil viibivate veokijuhtide puhkus prioriteet ja tegelikult oleme ka antud laeval reserveerinud veokijuhtidele eraldi ala, kuhu teisi reisijaid ei paigutata,» kinnitas Tallink Grupi müügi- ja turundusdirektor Marina Jõgi.

Jõe sõnul oli antud postituses kirjeldatud laevareisi puhul ilmselt tegu reedese väljumisega, mis on väga suure täituvusega. «Sealhulgas oli läbi müüdud ka veokijuhtide ala kajutikohad, aga et autojuhte mitte laevast maha jätta, paigutati osa juhte tavareisijatega samasse koridori,» selgitas Jõgi. Ta toonitas, et lärmamine pole laevadel aktsepteeritud ka tavareisijate alas. «Kuid kindlasti on seal öötundidel rohkem liikumist ja ülevas meeleolus võib viisakas käitumine ununeda,» möönis Tallinki esindaja.

Jõe sõnul tuleks lärmi korral igal juhul teavitada sellest laeva infoleti töötajaid, kelle ülesanne on püüda leida lärmi tekitajad ja neid korrale kutsuda.

Tagasi üles