![Andmete küsimine võib ajada inimesed segadusse.](http://f7.pmo.ee/iXlHQfjoWD5o2zVcGmEe1VyvbFQ=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2014/08/26/3303403t1h97b2.jpg)
«Kas keegi on küsinud pankade rakenduste ligipääsuõiguste kohta? Näiteks Nordea küsib ligipääsu: kontaktid/kalender, asukoht, telefon, fotod/meedia/failid. Kuidas nad seda põhjendavad?» uuris lugeja.
«Kas keegi on küsinud pankade rakenduste ligipääsuõiguste kohta? Näiteks Nordea küsib ligipääsu: kontaktid/kalender, asukoht, telefon, fotod/meedia/failid. Kuidas nad seda põhjendavad?» uuris lugeja.
Vastab Nordea pressiesindaja Kadri Kütt.
Küsime Nordea mobiilirakenduse puhul ligipääsu järgmistel põhjustel:
Kontaktid/kalender - Laenumärkmikus laenu saaja/võtja lisamiseks telefoni kontaktidest. Tagasimaksegraafiku korrektseks kuvamiseks.
Asukoht - Lähimate pangakontorite- ja sularahaautomaatide otsingu tarbeks.
Telefon - Et võimaldada helistamist rakenduses väljatoodud numbritele (Telefonipank).
Fotod/meedia/failid - Nordea uudiste või näiteks valuutakursside salvestamiseks (Nordea uudised, valuutakonverter).
Kinnitame, et kasutajapõhist infot Nordea ei salvesta ega kasuta.