Ministeeriumis käib kibe meediapartneri otsing eurokampaania käivitamiseks

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
50-sendise Eesti euromündi tagakülg
50-sendise Eesti euromündi tagakülg Foto: Peeter Langovits

Hiljuti lahvatanud skandaal euroteavituskampaania vaidlustamise üle sundis rahandusministeeriumi hanke lõpetama ja kõike otsast alustama.

Plaani kohaselt peaks euro teavituse meediakampaania algus toimuma juba augustis ning ministeerium loodab kärme meediapartneri otsinguga sellega ka õigeaegselt maha saada.

Rahandusministeeriumi asekantsleri kt Tanel Rossi sõnul lähevad euroteavituskampaania ettevalmistused plaanipäraselt ning kampaania saab alguse augusti teises pooles ja kestab kuni paralleelkäibe perioodi lõpuni 14.01.2011.

«Kavandatud kampaania on mitmetahuline ja parima tulemuse ning sõnumite laia kajastatuse huvides peame tegema koostööd mitmete erinevate partneritega, kelleks on nii reklaamiagentuurid, meediapindade valdajad, reklaamide tootjad ning mitmed teised asutused,» selgitas Ross.

Algselt oleks aga kogu tööga tegelenud üks agentuur, kes võitis ka kogu hanke. Kuid kuna kaks hankes osalenud agentuuri vaidlustasid esialgse hanke tuli ministeeriumil lõpuks ajanappuse tõttu sellest loobuda. Kuigi riigihangete vaidlustuskomisjonis ei leidnud kinnitust ükski vaidlustajate etteheide, otsustas komisjon vaidlustajate taotlused siiski rahuldada, viidates protseduurilisele eksimusele hankija otsuse vormistamisel. 

«Kuivõrd esialgse riigihanke menetlus on olnud nii pikalt peatatud, siis ei ole meil võimalik selle hankega enam edasi minna. Oleme hankes osalenuid selle lõpetamisest juba ka teavitanud,» selgitas eurokommunikatsiooni projektijuht Ingvar Bärenklau toona.

Nüüd ostabki Rossi sõnul rahandusministeerium vajalikud teenused kampaaniate kaupa sisse. Eraldi viiakse läbi hanked loovlahenduste leidmiseks ning materjalide tootmiseks.

«Praegu on käsil hange, mille tulemusena valime omale meediapartneri. Hanke tulemustest anname teada lähiajal.»

Reklaamikampaania projektijuhtimist teevad rahandusministeeriumi spetsialistid ise ega kasuta peatöövõtjana ühte reklaamiagentuuri nagu oli esialgse hankega plaanis teha.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles