Olerex tabas «Rütmikeksu» kampaaniaga naelapea pihta

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Olerexi uus reklaam.
Olerexi uus reklaam. Foto: Olerex

Eesti kütusefirma turundusjuhi Jaan Naabri sõnul on tänu viimasele kampaaniale võidetud juurde tuhandeid uusi kliente.

«Viimase reklaamklipi «Rütmikeks» ehitasime Eesti biitmuusika grand old man-i Ants Saluraidi 1970-ndatest pärinevale loole. Teatud väikeses seltskonnas on see lugu ja Antsu paljud teisedki lood juba pikemat aega olnud kultusmuusikaks, » kirjeldas Naaber viimase ülieduka kampaania idee küpsemist.

Jan Uuspõld sai reklaaminäoks valitud väga lihtsal põhjusel - mees rahva hulgast, koos oma vooruste ja inimlike nõrkustega, nagu me kõik. «Tema isiksus sobis meie viimastesse reklaamidesse väga hästi. Mees, kes vaatab maailma siiralt, ilma eelarvamusteta. Eesti mees, kes soovides muuta maailma alustab iseenesest, » sõnas Naaber ja lisas, et Jan on kahtlemata üks viimaste aastate Eesti populaarsemaid näitlejaid.

Ilma kampaania lõpptulemusi ära ootamata on selge, et «Rütmikeks» on Olerexi läbi aegade edukaim kampaania nii tähelepandavuse, hinnangu kui uute klientide poolest. Tänu  kampaaniale on ettevõte Naabri sõnul võitnud tuhandeid uusi püsikliente.

Lisaks «Rütmikeksu» ideele aitas kampaania populaarsusele oluliselt kaasa selle kontseptsioon.

«Kampaania oli planeeritud mitmelainelisena ja integreerituna meie muude turundustegevustega. «Üheksas laine» toimus Mad-Croc Rally Estonia 2010 ajal, kus Olerex oli Eesti autoralliajaloo suurima võistluse ajal taas ralliradadele naasnud Markko Märtini

suursponsoriks. »

Naabri sõnul ongi nende reklaamid eelkõige suunatud Eesti inimesele, ehk meile endile ja kõigile inimestele, kes soovivad olla kodumaise kütusefirma kliendid.

Esimest korda tuli Olerex üleriigilise kampaaniaga välja 2004. aastal välireklaamikampaaniaga «Suurim eestimaine tanklakett maailmas».

Sealt saadud tagasiside andis Naabri sõnul ettevõtte juhtidele kinnitust, et turg soovib väliskorporatsioonide kõrval näha tugevat eesti kapitalil põhinevat kütusefirmat.

«Järgnevad viis aastat panime põhirõhu investeeringutele jaevõrgu väljaarendamisse – Wood Mackenzie on kolmel viimasel aastal nimetanud Olerexi Eesti kõige kiiremini arenevaks kütusemüüjaks. »

Toonasele kampaaniale järgnesid samuti menukad kampaaniad: 2009 kevadel «Rallisõitja», 2009. aasta sügisel «Tartu Ülikool 90» ja «Tule mu juurde».

Olerexi kampaaniate märksõnadeks on olnud siirus, lihtsus, positiivsus ja loomulikult eestimaisus, millega see lugu suurepäraselt haakub.

Kõik Olerexi kampaaniad töötatakse Naabri sõnul välja majasiseselt. «Meie elu möödub 24/7 kütuseturul ja parimad ideed saamegi elust enesest.»

Agentuuridest kasutavad nad teostamisel Telepoiss OÜ ning disain Neway AD.

Igapäevaselt tegelevad Olerexis turundusega turundusjuht ja reklaamijuht. «Lisaks sellele räägib meie turunduses aktiivselt kaasa kogu Olerexi meeskond ja püsiklientuur, kellele me oleme sellise pühendumise eest siiralt tänulikud,» lisas Naaber.

Seda kui suur on aga ettevõtte turunduseelarve Naabri sõnul kahjuks nad ei avalikusta, küll aga saab mehe kinnitusel öelda, et 2010. aasta esimesel poolaastal oli Olerex suurima reklaamimahuga kütusefirma Eestis.

Tagasi üles