Eelmisel kuul suurenes tarbijakaitsele esitatud kaebuste hulk märkimisväärselt seoses reisifirma TopTours pankrotiga.
Juunis sai tarbijakaitse enim kaebusi seoses TopToursiga
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Juunis esitati tarbijakaitsele 848 kaebust (võrdluseks: tänavu mais ligi poole vähem ehk 420), kusjuures valdav osa 709 turismiteenustega seotud kaebustest puudutasid just TopToursi.
Kirjalikke järelepäringuid tehti 513, kõige rohkem esitati neid telefoniteenuste, internetikaubanduse ja tehnikatoodete kohta.
Ameti info- ja nõustamistelefonidele 1330 ja 6 201 707 helistati juunis pea kolmel tuhandel korral, mida on ligi kolm korda rohkem kui mullu samal ajal. Peamiselt küsiti nõu turismiteenuste ning arvutitega seonduvate probleemide kohta.
Tarbijakaitseamet koostas mais kaubandus- ja teenindusettevõtetele 327 kontrollakti, mille põhjal tehti 46 väärteootsust kogusummas 22 300 krooni.