«Tallinki laevadel oli pika aega võimalus osta nö jätkukohvi, et maksid pisut rohkem kui ühe tassi eest ja võisid sama kruusi teist korda täita. Kokkuvõttes oli see odavam kui kaks korda kohvi osta. Nüüd Helsingist tulles selgus, et sellist võimalust enam ei ole. Müüja sõnul kadus see paari vahetuse eest. Miks Tallink mujal Skandinaavias nii tavalisest pakkumisest loobus?» küsib reisija.
Lugeja küsib: miks Tallink laevadel enam jätkukohvi ei müü? (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Tallink Grupi müügi- ja turundusdirektor Marina Jõgi.
Pakume sellist võimalust Tallinki ja Silja kruiisilaevade kohvikutes, kus kohvi ostnud klient saab ostutšeki ettenäitamisel 30 min jooksul soetada 60 sendi eest nö. jätkukohvi.
Selline võimalus puudub Tallinna-Helsingi liini kiirlaevadel, kus suure reisijate arvu ja väikese ülesõidu aja tõttu pole antud süsteem otstarbekas.