/nginx/o/2014/08/22/3292437t1h1841.jpg)
«Sattusin üle pika ajal Nordecentrumi Rimisse ja seal jäi ülemisel riiulil silma kena rahvusliku mustriga pakid. Arvasin, et tegu on uue kodumaise pesupulbriga, aga selgus, et oli hoopis tühi kinkekott. Kas Rimi kasutabki nüüd tühje kinkekotte kaubapuuduse varjamiseks? Tuttavate sõnul on nad sellist skeemi näinud ka Ülemiste Rimis,» küsib lugeja.
Vastab Rimi pressiesindaja Katrin Bats.
Kinkekotid on tõepoolest suuremates kauplustes täitmas kõige ülemisi riiuleid. Kõrgete riiulitega kauplustes kasutatakse ülemisi riiuleid sageli laopinnana. Küll aga oleme vaadanud, et kauba liikuvus ei vaja sellises koguses kauba laostamist kaupluses. Samuti pole sedavõrd kõrgelt kliendil väga lihtne kaupa kätte saada.
Päris tühjana pole aga riiul kuigi atraktiivne ning seepärast otsustati need «katta» Rimi kinkekottidega. Alumistel riiulitel peaks ikkagi kaup kättesaadav olema.
Ehk siis, kindlasti ei ole nende kottide eesmärk täita riiulit sellepärast, et sinna poleks kaupa panna.