Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Muusikud hakkavad Soundcloudiga raha teenima

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: PM Majandus
Copy
Soundcloudi asutajad Eric Wahlforss ja Alexander Ljung.
Soundcloudi asutajad Eric Wahlforss ja Alexander Ljung. Foto: SCANPIX

Populaarne muusikateenus Soundcloud hakkab oma keskkonnas reklaame kuvama ning muusikutele lugude mängimiselt raha maksma, kirjutab Business Insider.

Stockholmist pärit, kuid Berliinis tegutsev muusikaplatvorm Soundcloud, mille ostmise vastu tundis mõnda aega tagasi väidetavalt huvi mikroblogivõrgustik Twitter, teatas, et jõudis suurte USA plaadifirmadega litsentseerimiskokkuleppele.

Hiljuti levisid meedias kuuldused nagu nõuaks maailma juhtivad plaadifirmad Universal Music Group, Sony Music Entertainment ja Warner Music Group ettevõttelt umbes viieprotsendist osalust, lubades vastasel juhul selle autoriõiguste rikkumise eest kohtusse anda. Platvorm teatas eile, et osapooled jõudsid litsentseerimise asjus kokkuleppele.

Edaspidi lisandub keskkonnale reklaamisisu ning väike hulk teenuse premiumkasutajaid hakkab oma teoste mängimise pealt raha teenima. Aja jooksul laieneb see võimalus ka tavakasutajatele.

Soundcloud on muusikastriimimisteenus, mis pakub muusikutele ja plaadifirmadele võimalust oma palasid üles laadida, reklaamida, jagada ning kommenteerida.

Tagasi üles