Samas on kooperatiivi osalus näiteks päritav ja kodu olemasolek kindel. Lisaks soovitab Radical Routes, kuidas hakkama saada bürokraatiga ja kooperatiivi osanike vahel lepinguid sõlmida, milline peaks olema kooperatiivi sisemine struktuur ja juhtimine, kuidas kooperatiivile laenu saada. Aina enam soosivad Suur-britannias isealgatuslikke kooperatiive ka pangad, kes nõustuvad neile laenu andma ning omavalitsused pakuvad konsultatsioone ja toetust.
Miks te projekteerisite kõrghoone?
Võib arvata, et britid armastavad traditsioonilisi viktoriaanlikke ridamaju, aga taolise suurlinna puhul nagu London muutusid need lõputud looklevad ridamajad probleemiks juba 1930. aastatel.
Selleks, et linn lõputult laiali ei vajuks, seadsid planeerijad linnale piiri rohevööndiga, kust edasi ehitada ei tohi, aga seevastu pakub lahendus linnaelanikele võimalusi looduses viibida. Nüüd siis pole endiselt kasvaval Londoni linnal muud peale hakata kui tiheneda.
Londoni ehituskeskuse näitusel oli efektselt eksponeeritud kogu Londoni linna makett, kus olid märgitud ka kõik 230 kõrghoonet, mis lisaks planeeritud. Londonis kehtib süsteem, et mida lähemal on krunt metroojaamale, seda kõrgema hoone võib projekteerida.
Meie krunt asub Tower Hamletsi linnajaos, Bromley by Bow metroojaama kõrval, hiljuti toimunud olümpiamängude asukoha lähistel. Lea jõe org on üks väheseid järele jäänud industriaalalasid, mis transformeerub tulevikus osaks linnast.
Kuna ala on endiselt kergelt tööstuslik, asub meie krundil praegu tellingufirma kogu oma laoga. Nagu Porto näite puhulgi, ei soovinud me kergelt tööstuslikku funktsiooni välja visata – tellingufirma peab asuma seal, kus tellinguid kõige rohkem vaja läheb, Ida-Londonis, aga mitte linnast väljas.