Vastab tarbijakaitseameti avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski:
Kõik tehnilised rikked ei ole erakorralised ning iga tehnilist riket tuleb eraldi dokumentaalsete tõendite põhjal hinnata. Samuti ei pruugi antud lennu puhul tehniline rike olla erakorraline, kui see näiteks oli tingitud asjaolust, et purunenud rehv oli juba eelnevalt kahjustatud ning oleks tulnud varasemalt välja vahetada.
Seega, omamata täna lõplikku seisukohta, kas tegemist oli tegelikult tehnilise rikkega või mitte, on tarbijal võimalus alati pöörduda lennuvedaja ja ka tarbijakaitseameti poole.
Enamik tarbijakaitseameti lennureisijate õiguste kaebuseid on seotud tehniliste riketega ning umbes neljandikul kordadest on leitud, et tehniline rike ei ole käsitletav erakorralisena ning tarbijal on õigus saada hüvitist.
Lennureisija õiguste kohta saab lisaks lugeda siit.